Sunday, 29 March 2015
Preparing the Vespa for South America
*you can watch the video with English subtitles
It’s time for some news! As some of you may have already guessed, we are getting ready to hit the road again. And I wrote “we” because this time I’m not refering only to the 2 of us – me and my Vespa – but to the 3 of us – me, my Vespa and Alexandra, the girl I had traveled with in South Africa and Lesotho. This is going to be the new challenge for the Vespa…
The first thing we had to do was to take the motorcycle to a good mechanic to check it…we knew that it already had a problem (the shock absorber was scratching the rear wheel) but maybe after 32,000 difficult kms on African soil, it was time for a more “experienced eye” to take a thorough look at it. If you consider that the engine had never been opened and that the vespa had a total of around 150,000 kms on the clock, we were suspecting that the time to open the engine had come…
The guys from “Vespa Club Buenos Aires” suggested that the only ones we could trust for this job, were the mechanics of “Motonetas Clasicas Arg.”. So, we called them, arranged an appointment and decided to trust our priceless vehicle in their hands.
The neighbourhood’s security guard
In Greece we say that “as long as you dig, you find things” and starting from the replacement of the shock absorber which resembled more to an “S” and not to a normal shock absorber (see in the picture the shape it had taken), we found many things that needed replacement or repair in order to continue traveling safely.
The old rear shock absorber has the shape of an «S»!
Here is the list with all the parts we had to replace/repair:
Cruciform (replacement)
Primary drive (repair)
Engine Gasket (replacement)
Push Rod kit for clutch (replacement)
Gearbox oil (change)
Piston rings (replacement)
Oil seal (replacement)
Rear wheel bearing (replacement)
Oil pump gear (replacement)
Rear wheel shock absorber (replacement)
2 new tires
Proof of payment, with everything that we replaced in detail
Unfortunately, the total cost for all these (including the work hours) was 481EUR and we really hope that the Vespa is not going to need anything else for at least 150,000 more kilometers!
Stergios Gogos Alexandra Fefopoulou, Stergios Gogos
Stergios Gogos,Alexandra Fefopoulou Alexandra Fefopoulou
29/03/2015
Προετοιμάζοντας τη βέσπα για τη Ν. Αμερική
Έχουμε νέα! Όπως ίσως κάποιοι από εσάς θα έχετε υποψιαστεί, ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά να πάρουμε ξανά τους δρόμους. Γράφω σε 1ο πληθυντικό πρόσωπο, όχι επειδή αναφέρομαι σε ‘μένα και τη βέσπα, αλλά επειδή μαζί μου από εδώ και πέρα θα ταξιδεύει και η Αλεξάνδρα (αν δε θυμάστε ποια είναι η Αλεξάνδρα, ανατρέξτε στο μπλογκ και διαβάστε για το γύρο της Νότιας Αφρικής και του Λεσότο). Η καινούρια πρόκληση για τη βέσπα λοιπόν, είναι να αντέξει δικάβαλο, αρχικά για το γύρο της Νότιας Αμερικής και βλέπουμε…
Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε για να αυξήσουμε τις πιθανότητες της βέσπας να αντέξει, ήταν ένας έλεγχος από έμπειρο μηχανικό που θα μας έλεγε τί χρειάζεται να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μετά από 32.000χλμ σε δύσκολο αφρικανικό έδαφος (ξέραμε ήδη πως λόγω του βάρους, το πίσω αμορτισέρ “έξυνε” το λάστιχο). Άλλωστε, ο κινητήρας της βέσπας δεν είχε ανοιχτεί ποτέ και ίσως μετά από 150.000χλμ συνολικά, να είχε έρθει εκείνη η ώρα.
Ο φύλακας της γειτονιάς
Οι άνθρωποι από το “Vespa Club Buenos Aires” μου είχαν προτείνει τους μηχανικούς από το “Motonetas Clasicas Argentina” κι επειδή δε θα άφηνα τη βεσπούλα στα χέρια του οποιουδήποτε, μίλησα μαζί τους κι κανόνισα να πάω στο συνεργείο τους και να τα πούμε από κοντά.
Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε όλοι, “όσο σκάβεις, βρίσκεις”, και ξεκινώντας από την αντικατάσταση του πίσω αμορτισέρ που είχε αλλάξει σχήμα κι έμοιαζε περισσότερο με “S” (δείτε τη φωτογραφία), βρήκαμε μπροστά μας πολλά που χρειάζονταν επισκευή ή αντικατάσταση.
Το αμορτισέρ του πίσω τροχού έχει γίνει σαν «S»
Αυτή είναι η λίστα με ό,τι επισκευάσαμε/αντικαταστήσαμε:
Σταυρός ταχυτήτων (αντικατάσταση)
Τετραπλούν (επισκευή)
Φλάντζα κινητήρα (αντικατάσταση)
Εμβολάκι συμπλέκτη (αντικατάσταση)
Λάδι κιβωτίου ταχυτήτων (αλλαγή)
Ελατήρια πιστονιού (αντικατάσταση)
Τσιμούχα λαδιού (αντικατάσταση)
Ρουλεμάν πίσω τροχού (αντικατάσταση)
Γρανάζι αντλίας λαδιού (αντικατάσταση)
Πίσω αμορτισέρ (αντικατάσταση)
2 καινούρια λάστιχα
Η απόδειξη πληρωμής με όλα όσα αντικαταστήσαμε
Δυστυχώς το “κοστούμι” για όλα τα παραπάνω, μαζί με τις εργατοώρες ανήλθε στα 481 ευρώ, κι έτσι μείναμε να ελπίζουμε πως δε θα χρειαστεί να πληρώσουμε τίποτα παραπάνω για τη βέσπα για τουλάχιστον άλλα 150.000 χιλιόμετρα!
Στέργιος Γκόγκος
Αλεξάνδρα Φεφοπούλου, Στέργιος Γκόγκος
Στέργιος Γκόγκος, Αλεξάνδρα Φεφοπούλου Αλεξάνδρα Φεφοπούλου
29/03/2015
Κάνε Like στο:
Like Φόρτωση…
Σχετικά
Read More
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment